Recensioner

”Christer Wikström har en förmåga att göra det svåra enkelt. För alla som vill ha en snabbkurs i hur vårt pensionssystem fungerar kan jag rekommendera hans pensionsskola på det varmaste.”

Magnus Dahlgren
Advokat

”Christer har med stor kunskap och tålamod gett mig en grundlig genomgång av mitt pensionsläge. Jag kan nu optimera min pensionsplan. Det känns tryggt att i god tid få koll på pensíonen, inte minst eftersom jag är egen företagare och tidigare har arbetat deltid i många år. En väl investerad timme.”

Ulrika Ekebro
Ekebro Utveckling AB

”Pensionsskolan och Christer Wikström lyckades på ett pedagogiskt och överskådligt sätt få mig att förstå pensionssystemets olika delar och vilka val jag själv kan göra. Jag känner mig nu mycket tryggare när det gäller de förändringar som jag kan göra för att få ut mesta möjliga av systemet för min framtid. Rekommenderas varmt!”

Joakim Nilsson
Ambassadråd
Administration och konsulära ärenden
Kanslichef Wien

”Jag har länge sökt efter en pensionsrådgivare. Men när jag sökte på Facebook så hittade jag Christer och hans expertis/expertområde som pensionsutbildare inom Pensionsskolan. Christer kan sin sak – tillsammans med mig körde han en pensionsoptimering, och jag lärde mig mycket om pensionssystemet som jag inte kände till tidigare.
Nu har jag fått en mycket bättre koll, och kommer att kunna få ut en betydligt högre pension än vad jag tidigare räknat med!”

Bengt Herlin
Styrelseordförande förskolekoncern och konsult IT-upphandling