Optimera din pension

Här får du Pensionsskolans välbeprövade pensionsstrategi för hur just du ska ta framtiden i dina händer.

Med Pensionsskolans Pensionsoptimering kan du förvänta dig en betydande ökning av din månadspension. Alla pensionsdelar kan påverkas och från varje får du ett ökat pensionskapital under tid.

Denna omfattande tjänst ger dig inte bara en smart pensionsplan, utan inkluderar även 90 dagar av fri konsultation.

Varför betala 3995 kr, för något du tror du får gratis på bank, försäkringsbolag, pensionsförmedlare?

Jo, just därför – det visar sig nämligen att det som oftast kostar mest är gratis. Exempelvis pratas det inte så högt om är 1,5 % i förvaltingskostnad vanligt förekommande. Det betyder att per miljon i förvaltad kapital utgår det 15000 kr i ren avgift som inte blir förvaltad mot 5000 kr som är normalfallet genom mitt koncept.

Vet du vad din valcentral heter om inte boka då här din Pensionsoptimering, den får du garanterat nytta av.

Genom att arbeta tillsammans, säkerställer vi att din pensionsplan är optimal för dina unika behov och mål fortlöpande månad för månad. Efter dag 90 får du möjlighet till en Pensionskoll och ett aktuellt nuläge. Swish 3995 kr.