Klargörande samtal

15 minuter kostnadsfritt klargörande samtal.

Grundläggande pensionskoll

Denna session under ca 30 minuter ger dig de nödvändiga insikterna för att förstå ditt nuvarande läge och vilka frågor du bör ställa för ett rikare liv.

Investering: 950 kr exkl. moms

Pensionsoptimering

Denna omfattande tjänst ger dig inte bara en smart pensionsplan, utan inkluderar även 90 dagar av fri konsultation. Genom att arbeta tillsammans, säkerställer vi att din pensionsplan är optimal för dina unika behov och mål fortlöpande månad för månad. Från dag 90 efter din Pensionsopitmering erbjuder jag en Pensionskoll och utvärdering hur de första 90 dagarna har utvecklats.

Varför betala 3995 kr, för mitt utbildningskoncept för något du tror att får gratis på bank, försäkringsbolag, pensionsförmedlare? Jo, just därför – det visar sig nämligen att det som oftast kostar mest är gratis. Alla har vinstintresset till aktieägarna/medlemmarna främst. Exempelvis är 1,5 % i förvaltningskostnad vanligt förekommande. Det betyder att per miljon i förvaltad kapital utgår det 15000 kr i ren avgift som inte blir förvaltad mot 5000 kr som är normalfallet genom mitt koncept.

Vet du vad din valcentral heter om inte boka då här din Pensionsoptimering, den får du garanterat nytta av.

Livsavgörande investering: 3995 kr exkl. moms

Pensionsutbetalningar

Är alla dina pensionsavtal rätt placerade inför utbetalningsdagen? Med vår kunskap och vägledning kan du se till att de blir det.

Denna tjänst riktar sig exklusivt till dig som genomfört en komplett pensionsutredning.

Livsavgörande investering: 1995 kr exkl. moms.

Allt i ett

Denna tjänst är ”allt i ett” den bästa av alla världar. Pensionskoll, Pensionsoptimering, Pensionsutbetalningsservice, kostnadsfri uppföljning efter 90 dagar.

Allt dokmenteras och dokumention skickas ut till dig efter denna kompletta genomgång

Make / sambo ingår i genomgången

Livsavgörande investering: 7500 kr exkl. moms

Detta erbjudande gäller oktober ut.

Pensionscoach timarvode – privat konsultation

Denna tjänst gäller dig som vill köpa erfaren pensionscoach till timdebitering.

Allt inom pensionsområdet.

Övriga kurser som erbjuds

• Pensionsutbildningar, HR
  • Pensionsutbildningar, Management